Promocja boksu w Polsce i na świecie

Zbliża się oczekiwana przez polskich kibiców boksu walka pomiędzy Albertem Sosnowski a Witalijem Kliczką. Chociaż mało kto wróży zwycięstwo Polakowi, to jednak ten pojedynek przyczynia się do promocji bosku w Polsce oraz samego Sosnowskiego na świecie.
Pieniądze z boksu przychodzą właśnie podczas takich eventów oraz wielkich gali. Nie pamiętam ile płacono z reklamy podczas polskiej walki stulecia, czyli pojedynku Andrzeja Gołoty i Tomaszem Adamkiem, ale były to niewyobrażalne sumy.
Podobnie będzie tym razem. Inwestowanie w boks zwraca się, kiedy walczą ze sobą zawodnicy tej kategorii, co Sosnowski i Kliczko. Poza tym bracia Kliczko to ikony tego sportu i samo ich nazwisko wystarczy jako promocja boksu.
(Boxing.pl) Jednak aby stać się wpływową osobą w świecie sportu, trzeba najpierw zainwestować w boks a konkretniej w jakiegoś zawodnika. Nikt sam z siebie mistrzem świata nie będzie (nie łudźmy się, że scenariusz z serii filmów o Rockym Balboa może się urzeczywistnić), potrzeba wieloletnich treningów i wsparcia finansowego. Talent jest oczywiście ważny, ale bez ciężkiej pracy i sprzętu nie da się osiągnąć sukcesów. Same zawody także kosztują, a początkujących pięściarzy nie zawsze stać nawet na dobre rękawice. Dlatego tak ważne jest sponsorowanie młodych zawodników a pieniądze z boksu zwracają się, jeżeli umiejętnie je zainwestujemy.
Poza tym bardziej znani zawodnicy często są twarzami form odzieżowych, sportowych czy reklamują sprzęt bokserski, a wiadomo, że dochód z takich źródeł też jest niemały.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*